Moda, cultura, atitudine - RUSK

 

RUSK face parte din divizia de produse profesionale a grupului Conair, SUA, corporatie cu o cifra globala de afaceri de peste 3 miliarde de dolari, si este o linie completa de produse pentru par (colorare, ingrijire, styling), 100% profesionala, al carei succes se bazeaza pe combinatia imbatabila dintre educatie, performanta inovativa a produselor si un excelent raport calitate/pret.

Viziunea Rusk este simpla: sa ofere tot ceea ce ii este necesar stilistului, la cel mai inalt nivel de calitate a produselor si educatiei, in conditiile cele mai avantajoase pentru afacerea de salon. Pe scurt, Rusk garanteaza salonului plusvaloare pentru ca ii ofera in mod echilibrat resurse (prin produse premium), competenta (prin educatie), notorietate (prin strategia de promovare) si beneficii comerciale (prin politica flexibila de preturi).

ATUURILE BRANDULUI
•    Calitate premium a produselor – marca Rusk este sinonima cu tehnologia-de-varf-accesibila, iar produsele – indiferent daca sunt de colorare, de ingrijire sau de finisare – sunt usor de folosit, reduc timpul de lucru al stilistului, ofera maxima eficienta si rezultate spectaculoase. In SUA, produsele sunt recunoscute drept preferatele vedetelor si ale pasionatelor de moda, Rusk fiind brandul care insoteste pe podium si pe covorul rosu nume celebre ale Americii. Rusk este si partenerul oficial pentru hairdressing al Saptamanii Modei de la New York.
•    Program performant de educatie tehnica si de produs – cu accent pe tehnicile de tunsoare, pe colorare si pe styling. In Romania, ofertele educationale Rusk includ seminarii de salon, seminarii zonale, cursuri tehnice de perfectionare sau show-uri demonstrative, materiale inspirationale sau de tip step-by-step.
•    Inspiratie - in fiecare an, Rusk isi concentreaza propria viziune despre moda si modernism intr-o mult asteptata si urmarita colectie, o sursa consistenta de inspiratie pentru stilisti. Lumea creativa Rusk, precum si informatiile cele mai noi despre produse si tehnicile de tunsoare Rusk, pot fi gasite si in revista proprie a brandului, The Style Source.
•    De la stilisti pentru stilisti - singurul brand profesional din lume pentru care inovatiile si extinderile de game se bazeaza pe idei concepute exclusiv de catre coafori, pe baza experientei adunate in mod direct, in saloanele de care se ocupa.
•    Politica promotionala dinamica - produsele Rusk sunt supuse unor promotii periodice,  care conduc la beneficii financiare concrete pentru salon.
•    Politica de preturi tintita pe clientul final - singurul brand profesional din lume care isi structureaza politica financiara in acord cu interesele salonului si cu puterea reala de cumparare a clientilor finali.
•    Traditie – continuator al unei remarcabile academii de tunsoare si al lumii creative, vizionare, construita de Irvine si Rita Rusk.
Pe scurt, ecuatia Rusk este insasi ecuatia succesului in hairdressing: educatie de nivel inalt + tehnici speciale de tunsoare + tehnici inovative de colorare si styling + produse premium la preturi accesibile + inspiratie + grija speciala pentru a face munca stilistului mai usoara, mai placuta, mai eficienta.



ISTORIA BRANDULUI
Brandul RUSK poarta numele creatorilor sai: Irvine Rusk si prima sa sotie, Rita, sunt doi legendari stilisti britanici, celebri pentru creatiile lor neconventionale si pentru tehnica revolutionara de tunsoare si colorare cu care au surprins lumea hairdressing-ului in anii ′80 si ′90. Raman in istorie drept creatorii unor forme si texturi unice de par, adevarate sculpturi tridimensionale, de neconceput pana atunci. Irvine Rusk este si inventatorul primelor foarfeci de texturare, folosite si astazi (sub numele de lamele alpha si beta) pentru realizarea unor tunsori speciale. Creatiile lui Irvine Rusk au ajuns in decursul timpului in lumea intreaga, atat prin copertile sau editorialele realizate pentru cele mai cunoscute reviste internationale de stil, cat si prin show-urile sale de dimensiuni epopeice, organizate de fiecare data cu casa inchisa. Iar dupa ce au creat scoala de tunsoare si tehnica prin care sa arate stilistilor ce pot face cu mainile lor dibace, Irvine si Rita Rusk au decis sa lanseze si o gama proprie de produse, care sa fie asa cum visasera dintotdeauna, adica suportul perfect pentru munca provocatoare a coaforului. Chiar daca brandul Rusk este acum proprietatea Conair, povestea iubirii dintre Irvine Rusk si brandul sau continua, el fiind, alaturi de a doua sa sotie, Louise, creatorul celei mai noi colectii Rusk, The Bespoke Collection.

Grupul multinational Conair, cu sediul in SUA si o cifra de afaceri globala de peste 3 miliarde dolari, mai include brandurile Cuisinart, Scunci, Waring, Satin Smooth, BaByliss / BaByliss Pro, Conair / Conairpro si InterPlak.

  • Rads1
  • Rads2
  • Rads3

Nume produs

X
123.45 lei
Adauga in cos si finalizeaza Adauga in cos si continua. Inchide
0 produs(e)