Pentru a transmite o reclamatie cu privire la livrarea produselor comandate, te rugam sa completezi formularul de mai jos.

Solutionarea reclamatiei se va face in decursul a maxim 30 zile calendaristice de la data trimiterii.



Esti client inregistrat?  Autentifica-te, pentru completarea automata a datelor tale de identificare si completeaza manual doar informatiile asupra reclamatiei. 

Nu esti client inregistrat sau nu doresti sa te autentifici? Completeaza manual informatiile solicitate in cele ce urmeaza. 

Date de identificare si contact

OBS: Campurile marcate cu * sunt obligatorii!

*Numele/firma comerciala:

*Forma de Organizare (S.A., S.R.L., I.I., PFA):

*Numar inregistrare O.N.R.C (J-, F-):

*Cod fiscal (doar numeric, fara RO):

Atribut fiscal (doar RO - pt. platitorii de TVA):

*Localitatea (sediul social):

*Judetul (sediul social):

*Adresa (sediul social):

*Nume Administrator:

Adresa e-mail (posta electronica)

*Telefon fix:

*Telefon mobil:

Informatii asupra reclamatiei

OBS: Campurile marcate cu * sunt obligatorii!

*Numele Reprezentantului zonal:

*Seria si Numarul Facturii Reclamate:

*Data Facturii Reclamate:

Articol reclamat 1 - Natura reclamatiei

LipsaPlusDeteriorat
  • Rads1
  • Rads2
  • Rads3

Nume produs

X
123.45 lei
Adauga in cos si finalizeaza Adauga in cos si continua. Inchide
0 produs(e)