LOTERIA PREMIILOR GARANTATE 2015


A face o campanie promotionala inspirata este benefic, necesar si oportun pentru orice salon de frumusete care se preocupa de dezvoltarea afacerii si de o relatie mai buna cu clientii sai. Tocmai de aceea, HED Venture pune la dispozitia saloanelor partenere in programul PRO Salon, conceptul, designul si intregul mecanism al unei campanii promotionale complete, atragatoare si motivante, prin care toata lumea are de castigat: clientii finali se bucura de discounturi neasteptate iar salonul isi creste vanzarile de produse OTC.

 

resizable



PRO Salon 2015


Pentru clientii finali ai saloanelor de coafura, perioada actuala inseamna putere de cumparare mai redusă si efort financiar mai mare pentru acoperirea cosului zilnic al familiei. De aceea, pentru vopsirea si ingrijirea parului, tendinta clientilor este sa se indrepte spre produsele de retail – numeroase, ieftine, bine promovate – care umplu pana la refuz rafturile hipermarketurilor. Profesionistii din industria parului au misiunea comuna de a readuce clientii in saloane si de a-i convinge de calitatea exclusiva a produselor profesionale si de importanta muncii stilistilor. Din toate aceste motive, HED Venture deruleaza anul acesta programul PRO Salon 2015, prin care ofera preturi reduse si sprijin logistic pentru saloanele dornice sa isi mareasca numarul de clienti si sa isi adapteze preturile la puterea reala de cumparare a acestora. Prin strategia PRO Salon 2015, HED Venture aduce pe piata saloanelor din Romania cele mai atragatoare preturi la brandurile profesionale din portofoliul sau si pune in miscare cel mai ambitios program promotional si de publicitate sociala din industria parului, sub sloganul „Tu cum vrei sa arati?”.


Materiale de marketing si comunicare:

- Set de 2 (doua) afise de vitrina, material autocolant, dimensiune afis 50 x 90 cm, dimensiune totala 100 x 90 cm.

 

  •  Simulare de amplasare a afiselor pe o suprafata vitrata continua (100 x 90 cm).

resizable


  • Simulare de amplasare a afiselor in varianta individuala, pe doua suprafete vitrate (ochiuri de geam) alaturate (2 x 50 x 90 cm).

resizable


- Regulament de desfasurare al campaniei

promotionale, material autocolant, dimensiune

A4 (21.3 x 29.7 cm) si

resizable

 

 

pliant promotional, format DL, fata - verso.

resizable

  • Rads1
  • Rads2
  • Rads3

Nume produs

X
123.45 lei
Adauga in cos si finalizeaza Adauga in cos si continua. Inchide
0 produs(e)